måndag 8 februari 2010

Mate

Sitter här och lyssnar på cueca och sörplar på rykande hett mate. Chile och Argentina i en fungerande symbios! =) Två av många många ingredienter som gör Cono Sur till det paradis det är.

Det var ett tag sedan jag skrev nu. Till och med så länge så att jag var tvungen att återställa lösenordet för att komma in på sidan. Har väl kanske inte haft intresset att blogga aktivt.... eller jag vet inte. Hur som haver nu är jag igång igen (om man nu kan kalla de tre tidigare halvhjärtade inläggen för att vara igång) och ska nu försöka fylla bloggen med allehanda inlägg om än det ena o än det andra.

En vän till mig visade mig detta tidigare ikväll: http://www.intetnytt.se/humor/42-ovrigt/215-daniel-westlings-twitter

Är rojalist rakt in i själen men kan ändå inte låta bli att skratta gott åt det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar