söndag 19 september 2010

Valet 2010

Jag kan stå ut med socialdemokratiska minoritetsregeringar. De har funnits förut, de har varit många tidigare. De har söndrat och härskat och infiltrerat varje liten del av samhället under en mycket mycket lång period. De socialdemokratiska minoritetsregeringarna har institutionaliserat socialdemokratin i Sverige, och det kommer ta tid innan den (om någon gång alls) blir avinstitutionaliserad.

Jag kan dock stå ut med dem, trots allt.

Men om de rödgröna vinner ikväll, denna självgoda samling av dårar, kommunister, lögnare, smilfinkar, tjuvar, skattesmitare och översittare,

uppbackade av en desperat tredje statsmakt såhär timmarna före,

ja då emigrerar jag. Då packar jag kofferten och flyttar härifrån.

Mona Sahlin är INTE, kommer ALDRIG BLI, min statsminister.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar