torsdag 25 november 2010

Två dagar kvar....

Ja minsann, två dagar kvar nu. Jag har resfeber! Veckan har gått otroligt fort, det har hela tiden varit något att bocka av på listan "Att Göra". Dessvärre har det varit mycket avsked och hejdå-sägande de senaste dagarna vilket faktiskt påverkar mitt humör. Jag är lika 100 % inställd på att åka till Chile såklart men det känns vemodigt att behöva ta farväl av allt. Jag tycker inte om att säga hejdå. Naturligtvis kan ett beslut som jag har tagit inte inträffa utan att den tråkiga biten medföljer, det finns ju alltid två sidor av samma mynt. Men ändå.

Detta har jag gjort de senaste dagarna, förrutom jobba och packa:

I tisdags: Middag med Lars, ett par öl på Dubliners. Sedan säga hejdå.
I onsdags: Avkedsfika för mig på jobbet. Sedan avskeds- after work med jobbet till pub, middag och dricka och säga hejdå till ett par.
Idag: Träffa moster Carin, äta en god middag och säga hejdå. På kvällen umgås med faster Monica och kusin Christian för att sedan säga hejdå.

Ni ser, avskedstillställningar. Jag tycker inte om avsked och att säga hejdå, jag blir bara melankolisk av det.

Veckan har gått fort. Imorgon arbetar jag min sista dag. Otroligt.

Jag känner faktiskt att detta inlägg var ganska tråkigt... och om jag tycker att det är tråkigt att skriva, hur ska ni då tycka när ni läser detta? Jag skriver dock mer imorgon om hur det går med allt. Detta var iallafall en liten redogörelse för hur veckan har sett ut.

Om ett par dagar åker jag till Chile.
Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar