tisdag 3 januari 2012

2012

Gott nytt år! Feliz año nuevo!
Nu skriver vi 2012, ett år som jag i alla fall möter med mycket tillit och förhoppning. Inte bara rent trevliga händelser sådär i största allmänhet kommer att inta sina platser under årets lopp - jag menar naturligtvis Sommar-OS i London men framför allt Fotbolls-EM i Polen och Ukraina - utan förhoppningsvis kommer även en del andra saker i mitt och Gabrielas liv att ta sig allt mer ordnade former. Det är nu mindre än två veckor kvar till min återfärd tillbaka till det avlånga underbara landet i Sydamerika. Tiden går fort, jag tyckte inte att det var länge sedan som jag satt hemma i Arica och publicerade en avskedstext. Nåja det är tid kvar, muséer kvar att besöka och vänner kvar att träffa. Dags att tänka på presenter igen, denna gång till småtjejerna nere i Arica.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar